Naujiena

Pastebėtas problemas spręsime greičiau

2024 11 08

Nuo 2024 m. lapkričio 4 d. UAB „Trakų vandenys“ „Savitarnos“ sistemoje pradėjo veikti GYVENTOJŲ UŽKLAUSŲ IR PASLAUGŲ CENTRO SISTEMA, kuri sukūrė naujas galimybes gyventojams lengvai ir greitai susisiekti su UAB „Trakų vandenys“ dėl įvairių tvarkymo ir priežiūros klausimų. Ji leidžia Trakų rajono savivaldybės gyventojams pranešti apie problemas visais rūpimais klausimais - nuo daugiabučių namų administravimo ir  renovavimo  iki vandens kokybės klausimų.

Įdiegus šią sistemą gyventojams atsivėrė platesnės galimybės pateikti  pranešimus apie  kilusias problemas įvairiais būdais: nuo skambučių ir SMS iki interneto platformos. Be to, pranešimų teikimo sistema sudaro galimybes gyventojams stebėti pranešimų eigą ir sprendimų priėmimą, gauti atnaujinimus SMS‘u arba el. paštu.

Šis inovatyvus sprendimas dėl Sistemos įdiegimo ne tik stiprina Trakų gyventojų ir UAB „Trakų vandenys“ ryšį, bet ir skatina skaidresnį, spartesnį ir efektyvesnį problemų sprendimą.

Dėl sistemos galite pasiteirauti:

     Klientų aptarnavimo linija  +370 528 52552

     El. paštu pagalba@trakuvandenys.lt

---------------------------

PRAŠYMŲ INTERNETU TEIKIMO VADOVAS

1. Registracija savitarnos svetainėje „Trakų vandenys“

Prašome atkreipti dėmesį į tai, kad norint užsiregistruoti svetainėje, būtina turėti galiojantį elektroninio pašto adresą.

Norint pateikti prašymą UAB „Trakų vandenys“ internetu, prašome užsiregistruoti įmonės interneto svetainės  savitarnoje adresu www.trakuvandenys.lt.

* Jei jūs jau esate užsiregistravęs savitarnos svetainėje „Trakų vandenys“, šį punktą praleiskite.

Įvedus interneto naršyklėje svetainės adresą https://www.trakuvandenys.lt/ atsidaro „Trakų vandenys“  svetainė.

Prisijungimo  lango  dešiniojo kampo viršuje yra mėlynos spalvos mygtukas  

Nuspaudus šį mygtuką, būsite nukreipti į  savitarnos svetainę https://vtitrakaisavitarna.mokesta.lt/.

 Norėdami užsiregistruoti, paspauskite mygtuką Registruotis (pažymėta raudonai).

 

Paspaudus mygtuką Registruotis, atsivers naujo savitarnos vartotojo registracijos langas.

Užpildykite Registracijos formos laukus:

Jei registracija sėkminga, į jūsų nurodytą elektroninio pašto adresą išsiunčiamas laiškas su patvirtinimo nuoroda. Atsidarykite jūsų elektroninio pašto dėžutę. Į ją po kiek laiko (įprastai 30s bėgyje) ateis laiškas „Trakų vandenys“ savitarnos paskyros aktyvavimas. Atidžiai susipažinkite su laiško turiniu, kad įsitikintumėte, jog laiškas tikrai iš Trakų vandenų“ savitarnos. Paspauskite jame patalpintą patvirtinimo nuorodą. Jūsų susikurta paskyra bus automatiškai aktyvuota ir jūs būsite nukreipti „Trakų vandenų“ savitarnos svetainės prisijungimo langą.

2. Prisijungimas prie savitarnos svetainės „Trakų vandenys“

Jeigu jūs jau turite paskyrą savitarnos svetainėje „Trakų vandenys“, įveskite interneto naršyklėje svetainės adresą https://vtitrakaisavitarna.mokesta.lt/. Atsivers savitarnos svetainės prisijungimo langas. Norėdami prisijungti, laukelyje Prisijungimo vardas (el. paštas) (pažymėta žaliai) įveskite savo elektroninio pašto adresą, kurį nurodėte registruodamiesi svetainėje. Laukelyje Slaptažodis (pažymėta mėlynai)  įveskite registruojantis nurodytą slaptažodį. Jei nesate įsitikinęs, kokį slaptažodį įvedėte, paspauskite simbolį  slaptažodžio įvedimo eilutėje ir pamatysite simbolius, kuriuos įvedėte. Užpildę laukus, paspauskite mygtuką Prisijungti (pažymėta raudonai).

3. Prašymo pateikimas savitarnos svetainėje „Trakų vandenys“

Sėkmingai prisijungus prie savitarnos svetainės „Trakų vandenys“, atsivers jūsų savitarnos paskyros Pradžios langas. Norėdami pateikti Prašymą, pasirinkite svetainės meniu punktą Prašymai ir užsakymai (pažymėta žaliai) arba spauskite mygtuką Prašymų pateikimas (pažymėta mėlynai)

Atsivers savitarnos svetainės Prašymų ir užsakymų langas.

Paspauskite mygtuką Pranešti apie problemą (pažymėta žaliai).

Atsivers Prašymo duomenų įvedimo langas.

Užpildykite Prašymo duomenų formos laukus:

Pateikus prašymą, jūs būsite sugrąžinti į savitarnos svetainės Prašymų ir užsakymų langą. Jūsų pateiktas naujas prašymas bus pateiktas sąraše Išsiųsti pranešimai (pažymėta žaliai). Šiame sąraše jūs visada galite peržiūrėti jūsų pateiktus prašymus, jų aptarnavimo būsenas, kada keitėsi jų būsenos ir pan. Paspaudus mygtuką Peržiūrėti (pažymėta raudonai), jūs galėsite peržiūrėti Prašymo detales.